MASA ITU AKAN TIBA JUGA...

berjalanla tanpa henti wahai waktu...

aku hanya mengikut arahmu..

berpaksikan kuasa Allah Taala...


Wednesday, October 02, 2013

how to trust...dengar bolehlaa...percaya maaf....sorryla sayang ooi...

trust?? ape tu trust??

KEPERCAYAAN ITU IBARAT KEPERAWANAN..
SEKALI HILANG..
HILANGLA SELAMANYA..

PLS NOTED OKEH!!!!BG ORG YG SUKE MENGHIANATI ORANG LAIN...

langsong aku serik percayakan manusia skg ni..sepatah perkataan pon xkan aku percaya...
aku cume boleh dgr dan iakan jeq..sampaai 1 mase benda tu btol2 terbukti...time tula ak boleh percaya..


HEY..HEY..
ingat kpercayaan tu boleh beli kat pasar ke...mcm beli ikan...sekali beli terus buang...susah tau kita nk percaya..tp sekali org khianati..mmg xla...aku nk percaya..tiada peluang kedua utk kpercayaan....

apepon apa yg terjadi...aku serahkan pada Allah...bg la aku 10000 alasan pon..kpercayaan tu xkan pernah ada....aku serahkan bulat2 pd Allah..kerana aku yakin dgn kuasa doa yg Dia dh bg....Dia akn bantu memudahkannya.....


cakapla apepon aku xkan pernah sesekali terpercaya...dgn izin Allah..keajaiban akn berlaku...
aku hanya mmpu menurut dgn perjalanan takdir Allah ini...aku yakin setiap manusia ada bahagian masing2.Allah dh tetapkn semua dah. Allah dah buat perjalanannya,kita cuma tinggal berlakon dipentas dunia.....dgn menjadi khalifah di muka bumi..

No comments:

Post a Comment